Drejebog afvikling af afdeling


At Gennemføre en afdeling


”Huskeliste for den arrangerende klub”


Skilte til sommercuppen skal bruges til alle afdelinger, så det ser ens ud under afviklingen, når en arrangerede klub er færdig med at bruge skiltene, skal de pakkes pænt i anhængeren.

Der vil være 2 muligheder med anhængeren, 1. mulighed, at den afhentet hos Michael og afleveres der igen, 2. mulighed, at Michael har anhængeren med på afviklingsdagen.

Når i sætter skilte op, er der 2 løse pinde som i slår for med i jorden, for at det ikke skal gå så hårdt ud over de pinde som skiltene sidder på.


1. Alle hjørner skal fejes og mærkes tydeligt med pil som viser vej. Rundstrækningen skal være klar senest en time før første start. Cykel løb skilte sættes op hvor det er påkrævet. 1000 m skilt sættes rigtigt op før målstregen, efter løbet, tages alle skilte ned igen.


2. En person skal starte alle grupperne, ifølge de propositioner som er lagt på hjemme siden. Starten går præcis som beskrevet, brug time.is på telefonen.


3. Alle sving skal være bemandet med minimum 2 personer i gule veste med flag. Nogen kritiske sving skal der 3 personer på.


4. Minimum 3 personer i mål området. 1 til at tælle omgange og ringe for sidste omgang, 2 personer til at styre trafikken, den ene giver besked når felterne kommer og ved opløb, det anden holder trafikken tilbage hver gang felterne passerer mål måtten og opløb. HUSK at holde tilskuere væk fra kamera linien og væk fra måleudstyret. HUSK at forhindre ryttere at cykle tilbage over tidtager måtten efter de er kommet i mål.


5. HUSK ingen parkerede biler i nærheden at målet og tilskuerne skal stå uden for afspærringen.


6. Ikke gennemføre ændringer uden at informere løbs ledelsen. Løbs ledelsen skal godkende eventuelle ændringer før de bliver gennemført.


Vejledning flagposter.


Rundt regnet kræver det 16 – 20 hjælpere at gennemføre en afdeling af Sommer Cup 2019.


Run race sætter mål op, løbsledelsen sætter kamera op


Omgangs tælle skemaer:


5 Omgange


6 Omgange


Tvivl om noget så kontakt Michael eller Bo.

Buwi Grafisk